Jesteś tutaj: Start Witamy na stronie Studio Fitness Step Up

Witamy na stronie Studio Fitness Step Up

FITNESS STEP UP ZAPRASZA NA ZAJĘCIA Z NAJLEPSZYMI INSTUKTORAMI, KTÓRZY CHĘTNIE "DAJĄ WYCISK" A EFEKTY TO ZGRABNA PUPA, TALIA OSY, SMUKŁE NOGI, JĘDRNE CIAŁO I OBOWIĄZKOWO UŚMIECH.

Honorujemy wszystkie karty BENEFIT! Zapraszamy Was na  Tabatę, Bokwa, Zumbę, wszystkie ćwiczenia wzmacniające oraz Jogę,
 a Twoje dziecko zapraszamy na zajęcia w sobotę o 10.30 - Cheerleaders! :)


W każdą sobotę zapraszamy na nowe zajęcia dla Ciebie i Twojego dziecka o nowej porze.
Zapraszamy Twoją pociechę do grupy cheerleaderów (dziewczynki i chłopcy) na godzinę 10.30 – 11.20 , a Państwa na BOKWĘ na 11.30 – 12.20.

  Parking obok fitnessu już otwarty! Zapraszamy do korzystania :)

Kochani! Aby pomóc Wam we wspólnym dążeniu do formy opisaliśmy i pogrupowaliśmy zajęcia. Ułatwi Wam to dobór odpowiednich zajęć. Życzymy Wam sukcesów i chętnie odpowiemy na każde pytania. Małgorzata Piłkowska z kadrą :)


OPISY ZAJĘĆ :

TABATA - trening interwałowy mający na celu zaangażowanie jak największej liczby mięśni w naszym ciele w równomierny sposób. Pierwsza część zajęć polega na przeplataniu treningu o dużej intensywności z treningiem o niskiej intensywności oraz zastosowaniem we właściwych odstępach przerw na odpoczynek. Druga część skupia uwagę na intensywnych ćwiczeniach mięśni brzucha

i wzmacnianiu mięśni grzbietu. Takie zestawienie pobudza metabolizm, przyśpiesza spalanie tkanki tłuszczowej oraz rzeźbi mięśnie brzucha.Na tych zajęciach na pewno nie będziesz się nudzić, a każdy kolejny trening będzie dla Ciebie nowym wyzwaniem. Sprawdź swoją siłę, szybkość, wytrzymałość oraz kondycję. Zajęcia skierowane są zarówno dla początkujących jak i dla zaawansowanych.

ZUMBA -nowoczesny styl fitness, który łączy taniec z aerobikiem. Kroki taneczne zaczerpnięte zostały z rytmów latynoskich. Zumba to także rodzaj zajęć cardio, na których spala się ogromne ilości kalorii. Połączenie treningu wytrzymałościowego i kształtującego sylwetkę. Zajęcia dla Wszystkich.

BOKWA to trening fitness inny niż wszystkie. Stanowi połączenie żywiołowego tańca w rytm najnowszych hitów z treningiem kardio. Żeby ćwiczyć, nie musisz znać choreografii – kroki

opierają się na kształtach liter i cyfr, dzięki czemu są łatwe do zapamiętania. Bokwa poprawia koordynację ruchową, odchudza i daje mnóstwo pozytywnej energii.

Nieważne ile masz lat i czy umiesz tańczyć – każdy może ćwiczyć bokwę! Bokwa może być ponadto świetną alternatywą dla zwykłych ćwiczeń kardio. Jeden trening to możliwość spalenia nawet 1200 kcal! Z kolei różnorodne ruchy rąk i tułowia towarzyszące tanecznym krokom pomagają wysmuklić i uelastycznić ciało, a także poprawić koordynację i balans. 

 JOGA - najstarsza znana forma ćwiczeń fizycznych,zajmująca się ciałem człowieka, jego umysłem i oddechem. Praktyka opiera się na ćwiczeniu asan, czyli pozycji jogicznych, których celem jest uelastycznianie i wzmocnienie ciała oraz kontrola oddechu. Asany zwiększają siłę oraz wydajność mięśni i ścięgien ,dzięki czemu kształtują sylwetkę. Na poziomie fizjologicznym korzystnie wpływają na pracę serca, system krążenia ,układ nerwowy ,hormonalny i oddechowy. Każdy ,niezależnie od wieku ,może czerpać korzyści z jogi: dla ludzi biznesu to możliwość rozładowania stresu, dla młodych utrzymanie sprawności ciała i zharmonizowanie hormonów ,dla osób z bólami kręgosłupa- ulga w dolegliwościach, a dla osób starszych poprawa kondycji ciała.

ENERGY PUMP - wszechstronny trening bez skomplikowanej choreografii. Na zajęciach pracujemy nad rzeźbą klatki piersiowej (piękny biust), ramion, brzucha ,pośladków, grzbietu, ud. Trening łączy dwa procesy ciała ludzkiego (wydolnościowy i wzmacniający) co powoduje, że nawet po 12 godzinach po zajęciach treningu kontynuowane jest spalanie. Zajęcia spełniają wymagania osób potrzebujących wyzwań i oczekujących widocznych efektów w postaci kształtowania sylwetki oraz wzrostu siły organizmu. Zajęcia wzbogacone o elementy cardio (ćwiczenie wzmacniające ze sztagą + ćwiczenia cardio) i zwiększona ilość ćwiczeń na brzuch,pośladki i uda.

TBC (Total Body Conditioning) zajęcia wszechstronne, rozwijające organizm. Dzięki połączeniu wysiłku aerobowego i ćwiczeń rzeźbiących, ciało nabiera smukłego wyglądu przy jednoczesnym spalaniu tkanki tłuszczowej. Ta forma pomoże Ci ZBIĆ WAGĘ i utrzymać dobry wygląd i formę.

PIŁKI (co drugi tydzień na zmianę z TBC) – zajęcia na dużych piłkach. Ćwiczenia są skierowanie dla wszystkich ,również dla tych ,którzy narzekają na ból kręgosłupa. Podczas zajęć trenuje się kompleksowo całe ciało przy jednoczesnym wzmacnianiu mięśni ,poprawianiu naszej równowagi i spalaniu tkanki tłuszczonej.

STEP & SHAPE - Zajęcia o zmiennej intensywności. Pierwsza część zajęć to układ choreograficzne na stepie, resztę tworzy wzmacnianie poszczególnych partii mięśniowych. Intensywność treningu dość wysoka. Zajęcia dla osób zaawansowanych, jak również dla początkujących.

PŁASKI BRZUCH  - zajęcia ukierunkowane na spalanie tkanki tłuszczowej oraz wzmocnienie mięśni brzucha. Zajęcia składają się z części wstępnej – cardio, która ma na celu podniesienie tętna w celu spalania tkanki tłuszczowej. Natomiast druga część zajęć to intensywne ćwiczenia na mięśnie brzucha wykonywane seriami. Całość zajęć zakończona krótkim stretchingiem.

STEP CONDITION – ćwiczenia o zmiennej intensywności ,których celem jest osiągnięcie wysokiej wytrzymałości organizmu. Zajęcia prowadzone na zasadzie interwału, krótka prosta choreografia na zmianę z ćwiczeniami wzmacniającymi. Jest to specjalna forma aerobiku skierowana do przede wszystkim do tych osób, które chciałyby wymodelować dolne partie ciała. Zajęcia dla wszystkich, dla początkujących oraz zaawansowanych.

PÓŁ NA PÓŁ ćwiczenia wzmacniające ,wytrzymałościowe ,przy dużym spalaniu kalorii na brzuch, pośladki uda poprzedzone  krótka ,intensywna rozgrzewka – BOKWĄ.

ABT (brzuch, pośladki i uda) - trening wzmacniająco-kształtujący, który wykonujemy przy bardzo rytmicznej muzyce. Jest to specjalna forma aerobiku skierowana do przede wszystkim do tych osób, które chciałyby wymodelować dolne partie ciała. Na zajęciach wykorzystujemy ciężarki, gumy, tubingi, zajączki, piłki oraz stepy. Ćwiczenia wykonuje się w pozycjach niskich.