Jesteś tutaj: Start Witamy na stronie Studio Fitness Step Up

Witamy na stronie Studio Fitness Step Up

Aktualny grafik obowiązujący od 03.09.2018 r. 
już do pobrania.

Brak automatycznego tekstu alternatywnego.

FITNESS STEP UP ZAPRASZA NA ZAJĘCIA Z NAJLEPSZYMI INSTUKTORAMI, KTÓRZY CHĘTNIE "DAJĄ WYCISK" A EFEKTY TO ZGRABNA PUPA, TALIA OSY, SMUKŁE NOGI, JĘDRNE CIAŁO I OBOWIĄZKOWO UŚMIECH. ZAPRASZAMY CIEBIE I TWOJE DZIECKO!

 

Parking obok fitnessu otwarty! Zapraszamy do korzystania :)


Honorujemy wszystkie karty BENEFIT, FITPROFIT i OK SYSTEM! 

Kochani! Aby pomóc Wam we wspólnym dążeniu do formy opisaliśmy i pogrupowaliśmy zajęcia. Ułatwi Wam to dobór odpowiednich zajęć. Życzymy Wam sukcesów i chętnie odpowiemy na każde pytania. Małgorzata Piłkowska z kadrą :)

OPISY ZAJĘĆ :

SUPERLINIA nowe zajęcia Trening wzmacniająco-kształtujący dolne partie ciała, który wykonywany jest rytmicznie do muzyki. Regularne ćwiczenia zapewniają - płaski brzuch, piękną talię, jędrne pośladki i szczupłe uda. Rozgrzewka to krótka i prosta choreografia na stepie.

FIT LADY  - trening ,który jest stworzony dla kobiety, która pragnie zgubić zbędne kilogramy i wymodelować ciało. Rozgrzewka trwa około 10- 15 minut i jest to krótka i prosta choreografia na stepie. Na zajęciach nie zabraknie ćwiczeń wzmacniających i modelujących mięśnie brzucha oraz poprawiający wygląd naszych rąk. Zajęcia dla wszystkich, TRENING MODELUJĄCY SYLWETKĘ I ODCHUDZAJĄCY.

POWER PILATES – Energiczna wersja zajęć pilates. Trening łączy elementy ćwiczeń Pilates, treningu funkcjonalnego i interwałowego. Ćwiczenia angażujące całe ciało, ze szczególnym uwzględnieniem głębokich mięśni brzucha, pleców i miednicy (odpowiadających za kondycję kręgosłupa). Dzięki podniesieniu intensywności uzyskujemy dodatkowe efekty takie jak: zwiększenie liczby spalanych kalorii, poprawę kondycji, przyspieszenie tempa metabolizmu, redukcja cellulitu. Ta forma zajęć wpływa korzystnie zarówno na nasze ciało fizyczne, jak i na psychiczny relaks, redukcję stresu i poprawę samopoczucia. Jeśli do tej pory uważałaś, że Pilates to za mało – powinieneś sprawdzić, jak działa POWER PILATES.

SEXY PUPA, BRZUCH JAK TARKA - Smukła sylwetka ,płaski brzuch, zmniejszenie tkanki tłuszczowej, redukcja cellulitu, sprężysta i elastyczna skóra, podniesienie i modelowanie pośladków to jest efekt systematycznego uczęszczania na te zajęcia. Jest to trening wzmacniająco- kształtujące dolne partie ciała. Zajęcia składają się z rozgrzewki (bez choreografii) ,która trwa ok. 15 minut ,a przez kolejne 40 minut trwa trening właściwy. TRENING WZMACNIAJĄCY I KSZTAŁTUJĄCY SYLWETKĘ , zajęcia dla wszystkich

JOGA - najstarsza znana forma ćwiczeń fizycznych,zajmująca się ciałem człowieka, jego umysłem i oddechem. Praktyka opiera się na ćwiczeniu asan, czyli pozycji jogicznych, których celem jest uelastycznianie i wzmocnienie ciała oraz kontrola oddechu. Asany zwiększają siłę oraz wydajność mięśni i ścięgien ,dzięki czemu kształtują sylwetkę. Na poziomie fizjologicznym korzystnie wpływają na pracę serca, system krążenia ,układ nerwowy ,hormonalny i oddechowy. Każdy ,niezależnie od wieku ,może czerpać korzyści z jogi: dla ludzi biznesu to możliwość rozładowania stresu, dla młodych utrzymanie sprawności ciała i zharmonizowanie hormonów ,dla osób z bólami kręgosłupa- ulga w dolegliwościach, a dla osób starszych poprawa kondycji ciała.

JOGA KRĘGOSŁUPA W dzisiejszych czasach wiele osób narzeka na ból kręgosłupa. Taki ból nie powinien być lekceważony.. U wielu z nas bóle kręgosłupa spowodowane są zbytnim jego przeciążeniem (m.in .przez siedzący tryb pracy, czasami brak ruchu).  Nie należy go lekceważyć. W jodze kręgosłupa centralną rolę odgrywa właśnie kręgosłup i prawidłowa postawa ciała oraz ustawienie się w pozycji co jest bardzo korzystne przy dolegliwościach kręgosłupa. Odpowiednie ćwiczenia kręgosłupa wpływają pozytywnie na cały nasz organizm. Poprzez aktywność fizyczną układ nerwowy się wzmacnia, układ ruchowy staje się bardziej elastyczny i oczywiście wzmacniają się mięśnie, organy wewnętrzne są lepiej ukrwione a nerwy mocniejsze. Ponadto zdrowy kręgosłup to podstawa dobrego samopoczucia fizycznego jak i psychicznego, więc warto zawczasu zadbać o niego.

TBC (Totalnie Boskie Ciało) zajęcia wszechstronne, rozwijające organizm. Dzięki połączeniu wysiłku aerobowego i ćwiczeń rzeźbiących, ciało nabiera smukłego wyglądu przy jednoczesnym spalaniu tkanki tłuszczowej. Ta forma pomoże Ci ZBIĆ WAGĘ i utrzymać dobry wygląd i formę. Ponadto TBC to przygotowanie do bardziej zaawansowanych treningów.Jest to trening wzmacniający, kondycyjny i ogólnorozwojowy.

CELLULIT KILLER  Jest to specjalna,intensywna forma aerobiku skierowana do przede wszystkim do tych osób, które chciałyby wymodelować dolne partie ciała.Systematyczne ćwiczenia zapewnią zgrabną sylwetkę, jędrne uda i pośladki ,płaski brzuch oraz przyśpieszenie spalania tkanki tłuszczowej. Zajęcia rozpoczyna intensywna rozgrzewka na stepie, druga część zajęć to trening wzmacniający, kondycyjny i ogólnorozwojowy. TRENING ODCHUDZAJĄCY I MODELUJĄCY CAŁE CIAŁO. Zajęcia dla wszystkich, dla początkujących oraz zaawansowanych.

CHEERLEADERS ćwiczenia dedykowane Twojemu dziecku. Zajęcia łączą zabawę i sport. Dzieci uczą się układów składających się z elementów gimnastyki, tańca i akrobacji. W ciągu roku przygotowują są do pokazów.