Jesteś tutaj: Start Witamy na stronie Studio Fitness Step Up

Witamy na stronie Studio Fitness Step Up


 

Uwaga uwaga! Od 27.10 ruszają zajęcia 
AKTYWNY ZDROWY SENIOR 
w poniedziałki i czwartki
o godzinie 12.00- 13.30 z Grażynką!



 Od dnia 13.10 (poniedziałek) o godz. 20.10-21.00 STOP CELLULIT  oraz od 15.10 (środa) o godz. 18.10-19.00 STOP CELLULIT z nową prowadzącą- Eleną, a w piątek o godz. 18.10 - 19.00 nowe zajęcia CardioShape z Patrycją, zapraszamy!  

Wprowadzamy nowe zajęcia - AKTYWNY ZDROWY SENIOR (poniedziałek i czwartek godz. 12.00) prowadzony przez Grażynę Masłowską . Osoby chętne proszone są o zapisanie się :)

Program „Aktywny i Zdrowy Senior
Wielkim bogactwem człowieka jest możliwość swobodnego i bezbolesnego poruszania się w środowisku
Wraz z upływem lat sprawność fizyczna człowieka dojrzałego maleje, zaczynają się pojawiać problemy z funkcjonowaniem narządu ruchu, a przez to z wykonywaniem codziennych czynności. Już nie pochylamy się bez problemów podczas zakładania butów, coraz większą trudność sprawia nam dłuższe stanie, a nawet leżąc bolą krzyże i biodra. Mięsnie tracą swoją siłę i elastyczność, stawy reagują bólem na próby trudniejszych ruchów. Ciało staje w opozycji do naszych fizycznych potrzeb i oczekiwań. Powoli znikają z naszej świadomości takie pojęcia jak: swobodny bieg, taniec, gra w piłkę, a pojawia się lęk i poczucie, że już nie dajemy rady. Stajemy przed koniecznością podjęcia decyzji, czy się poddać i ubrać to w intelektualny slogan typu: „starość nie radość”, czy też zacząć systematycznie ćwiczyć.
Ruch fizyczny jest konieczny do prawidłowego ukrwienia mięśni, pomaga dostarczyć składników organicznych i nieorganicznych wchodzących w skład kości, zapewnia prawidłowe odżywienie powierzchni stawowych. Wiele osób tłumaczy swoją niechęć do ćwiczeń fizycznych wykonywaniem prac domowych, pracami na działce lub w ogrodzie. Często pada stwierdzenie: „ no przecież ja się ruszam… myję naczynia, odkurzam, skopałem działkę, podlewam ogród”. Tego typu ruch jest niewystarczający, ma często jednostronny, ograniczony charakter, wykonywany jest w sposób nawykowy z często nieprawidłowym wykorzystaniem funkcji naszego ciała. Brak ruchu, nadmierne przeciążenia - wadliwa postawa ciała, długotrwałe przebywanie w jednej pozycji, stres, predyspozycje genetyczne, zła dieta - przyczyniają się do powstawania zmian zwyrodnieniowych stawów. Zmiany takie przybierają różne formy: tworzą się osteofity, ubytki w chrząstce stawowej, dyskopatia, czyli szczeliny w pierścieniu włóknistym, wchodzącym w skład dysku i odwodnienia jądra miażdżystego. Zmiany zwyrodnieniowe nie tylko pozbawiają nas swobodnego ruchu, ale też dają liczne wrażenia bólowe.
Ważnym czynnikiem negatywnie wpływającym na działanie mięśni i stawów jest również stres. Napięcie psychiczne podnosi napięcie układu nerwowego, a tym samym wielu elementów wchodzących w skład narządu ruchu, m.in. mięśni, wiązadeł. Stan napięcia psychicznego przekładając się na napięcie w ciele fizycznym wywołuje chroniczne zmęczenie i przyspiesza zmiany zwyrodnieniowe stawów. Mózg człowieka poddany długotrwałemu napięciu traci umiejętność rozróżniania kiedy ciało jest napięte, a kiedy się rozluźnia. Mocne, traumatyczne przeżycia mogą doprowadzić do zmiany krzywizny kręgosłupa, np. tzw. „wdowi garb” po stracie osoby bliskiej. Obserwuje się u ludzi, którzy mają problemy natury lękowej znaczną sztywność obszaru karku, związaną najprawdopodobniej z nadmierną kontrolą. 
W leczeniu schorzeń narządu ruchu bardzo ważna jest autoterapia, czyli samodzielne wykonywanie ćwiczeń fizycznych.
 
 
Rodzaje ćwiczeń  fizycznych  stosowanych w programie „ aktywny i zdrowy senior” :

  • Ćwiczenia aerobowe
  • Ćwiczenia siłowe
  • Ćwiczenia gibkościowe
  • Ćwiczenia koordynacyjne
  • Ćwiczenia równoważne
  • Ćwiczenia rozluźniające
  • Ćwiczenia relaksacyjne
  • Ćwiczenia oddechowe
 
 
Zajęcia odbywają się o godz. 12.00 – 13.30 w poniedziałki i czwartek J
- wymagania
Dokumentacja podstawowa:
  • Adres i numer telefonu osoby ćwiczącej
  • Numer telefonu kogoś z rodziny ćwiczącego
  • Wypełniona karta uczestnictwa: ogólne informacje o ćwiczącym

 
Serdecznie zapraszamy J
 

Na pumpie nowy układ - więcej ćwiczeń na brzuch oraz pośladki!
Dietetyczka Agnieszka Urbaniak zaprasza na zmierzenie składu ciała oraz na  rozpisanie indywidualnego jadłospisu na siedem dni ,  spotkania wraz z jadłospisem w promocyjnej cenie 150 zł.Masażystka Marta Paź zaprasza na masaże oraz terapię manualną i kinesjologię tapingu 
w promocyjnej cenie.

 

 

FITNESS STEP UP ZAPRASZA NA ZAJĘCIA Z NAJLEPSZYMI INSTUKTORAMI, KTÓRZY CHĘTNIE "DAJĄ WYCISK" A EFEKTY TO ZGRABNA PUPA, TALIA OSY, SMUKŁE NOGI, JĘDRNE CIAŁO OBOWIĄZKOWO UŚMIECH.

Jest możliwość korzystania z TRENINGU PERSONALNEGO. Klient określa cele i potrzeby dotyczące własnego wyglądu i formy fizycznej. Trener dopasowuje program treningowy do konkretnych wymogów. Czuwa nad poprawnością i skutecznością wykonywanych ćwiczeń.

Kochani! Aby pomóc Wam we wspólnym dążeniu do formy opisaliśmy i pogrupowaliśmy zajęcia. Ułatwi Wam to dobór odpowiednich zajęć. Życzymy Wam sukcesów i chętnie odpowiemy na każde pytania. Małgorzata Piłkowska z kadrą :)

Zajęcia pro-zdrowotne (JOGA, PILATES)

Zajęcia choreograficzne (ZUMBA, EVOLUTION of DANCE, STEP)

Zajęcia odchudzające (CELLULIT STOP, STEP & SHAPE, TBC, FAT BURNING)

Zajęcia wzmacniające i kształtujące sylwetkę

(PUMP, ABT, PŁASKI BRZUCH, STEP, FAT BURNING)

CARDIO BOX - bardzo intensywny trening, podczas którego wylewasz z siebie siódme poty ! Trenujesz w grupie, wykonujesz ciosy, wykopy i uniki w rytm muzyki. Podczas intensywnego treningu ćwiczysz całe ciało, spalasz kalorie. Nie ma w nim nudy i monotonii, a cały trening przynosi dużo radości.

STEP & SHAPE - intensywny trening spalający tkankę tłuszczową a zarazem wzmacniający. Trening łączy ćwiczenia siłowe z podstawowymi krokami stepu. W fazie wydolnościowej tempo narastające, w fazie wzmacniania wolne tempo. Zajęcia dobre dla osób, które nie lubią skomplikowanych układów choreograficznych

JOGA - najstarsza znana forma ćwiczeń fizycznych,zajmująca się ciałem człowieka, jego umysłem i oddechem. Praktyka opiera się na ćwiczeniu asan, czyli pozycji jogicznych, których celem jest uelastycznianie i wzmocnienie ciała oraz kontrola oddechu. Asany zwiększają siłę oraz wydajność mięśni i ścięgien ,dzięki czemu kształtują sylwetkę. Na poziomie fizjologicznym korzystnie wpływają na pracę serca, system krążenia ,układ nerwowy ,hormonalny i oddechowy. Każdy ,niezależnie od wieku ,może czerpać korzyści z jogi: dla ludzi biznesu to możliwość rozładowania stresu, dla młodych utrzymanie sprawności ciała i zharmonizowanie hormonów ,dla osób z bólami kręgosłupa- ulga w dolegliwościach, a dla osób starszych poprawa kondycji ciała.

PUMP - wszechstronny trening bez skomplikowanej choreografii. Na zajęciach pracujemy nad rzeźbą klatki piersiowej (piękny biust), ramion, brzucha ,pośladków, grzbietu, ud. Trening łączy dwa procesy ciała ludzkiego (wydolnościowy i wzmacniający) co powoduje, że nawet po 12 godzinach po zajęciach treningu kontynuowane jest spalanie. Zajęcia spełniają wymagania osób potrzebujących wyzwań i oczekujących widocznych efektów w postaci kształtowania sylwetki oraz wzrostu siły organizmu.

ZUMBA - nowoczesny styl fitness, który łączy taniec z aerobikiem. Kroki taneczne zaczerpnięte zostały z rytmów latynoskich. Zumba to także rodzaj zajęć cardio, na których spala się ogromne ilości kalorii. Połączenie treningu wytrzymałościowego i kształtującego sylwetkę. Zajęcia dla Wszystkich.

STEP - zajęcia choreograficzne z wykorzystaniem stepu. Regularne ćwiczenia poprawiają pamięć ruchową, ujędrniają mięśnie, wpływają korzystnie na wygląd nóg i pośladków. Zajęcia prowadzą do zwiększenia wydolności organizmu i utraty tkanki tłuszczowej.

STRETCHING (rozciąganie) lekcja skoncentrowana na rozciąganiu wszystkich mięśni, likwiduje przykurcze mięśniowe i poprawia gibkość. Wysmukla mięśnie i tym samym całą sylwetkę.

TBC (Total Body Conditioning) zajęcia wszechstronne, rozwijające organizm. Dzięki połączeniu wysiłku aerobowego i ćwiczeń rzeźbiących, ciało nabiera smukłego wyglądu przy jednoczesnym spalaniu tkanki tłuszczowej. Ta forma pomoże Ci zbić wagę i utrzymać dobry wygląd i formę.

ABT (brzuch, pośladki i uda) - trening wzmacniająco-kształtujący, który wykonujemy przy bardzo rytmicznej muzyce. Jest to specjalna forma aerobiku skierowana do przede wszystkim do tych osób, które chciałyby wymodelować dolne partie ciała. Na zajęciach wykorzystujemy ciężarki, gumy, tubingi, zajączki, piłki oraz stepy. Ćwiczenia wykonuje się w pozycjach niskich.

CELLULIT STOP - trening skoncentrowany jest na spalaniu tkanki tłuszczowej. Ćwiczenia ukierunkowane są na kształtowaniu i wysmuklaniu sylwetki, ujędrniają mięśnie i uelastyczniają skórę. Pomagają w zwalczaniu ''pomarańczowej skórki''.

FAT BURNING - prosty trening aerobowy ukierunkowany na spalaniu tkanki tłuszczowej. Dodatkowo elementy siłowe wzmacniają tkankę mięśniową, modelują ją i nadają piękny kształt ciała. Skóra staje się jędrna i elastyczna.