Jesteś tutaj: Start Witamy na stronie Studio Fitness Step Up

Witamy na stronie Studio Fitness Step Up

Zdjęcie użytkownika Step up Fitness Wołomin.
UWAGA UWAGA, LISTOPADOWA ZMIANA GRAFIKU, JUŻ DO POBRANIA I NOWA INSTRUKTORKA ,CO WTORKI!

FITNESS STEP UP ZAPRASZA NA ZAJĘCIA Z NAJLEPSZYMI INSTUKTORAMI, KTÓRZY CHĘTNIE "DAJĄ WYCISK" A EFEKTY TO ZGRABNA PUPA, TALIA OSY, SMUKŁE NOGI, JĘDRNE CIAŁO I OBOWIĄZKOWO UŚMIECH. ZAPRASZAMY CIEBIE I TWOJE DZIECKO!

 

Parking obok fitnessu otwarty! Zapraszamy do korzystania :)


Honorujemy wszystkie karty BENEFIT, FITPROFIT i OK SYSTEM! 



 

Kochani! Aby pomóc Wam we wspólnym dążeniu do formy opisaliśmy i pogrupowaliśmy zajęcia. Ułatwi Wam to dobór odpowiednich zajęć. Życzymy Wam sukcesów i chętnie odpowiemy na każde pytania. Małgorzata Piłkowska z kadrą :)

OPISY ZAJĘĆ :

FIT INTERWAŁ nowe zajęcia  - trening interwałowy mający na celu zaangażowanie jak największej liczby mięśni w naszym ciele w równomierny sposób. Zajęcia rozpoczynają się rozgrzewką w formie prostej choreografii bez stepu. Rozgrzewka jest bardzo intensywna. Po rozgrzaniu mieśni i przyspieszeniu tętna zaczynamy ćwiczenia wzmacniające. Intesywna choreografia powtarzana jest nie raz,a po niej kolejna seria ćwiczeń wzmacniających. Na zajęciach nie zabraknie również ćwiczeń wzmacniających i modelujących mięśnie brzucha oraz poprawiający wygląd naszych rąk. Takie zestawienie pobudza metabolizm, przyśpiesza spalanie tkanki tłuszczowej ,rzeźbi mięśnie brzucha i nadaje ładny kształt rąk. Na tych zajęciach na pewno nie będziesz się nudzić, a każdy kolejny trening będzie dla Ciebie nowym wyzwaniem. Sprawdź swoją siłę, szybkość, wytrzymałość oraz kondycję. Zajęcia skierowane są zarówno dla początkujących jak i dla zaawansowanych. TRENING ODCHUDZAJĄCY ,zajęcia dla wszystkich.

FIT LADY nowe zajęcia  - trening ,który jest stworzony dla kobiety, która lubi połączyć przyjemne z pożytecznym. W ramach rozgrzewki Grzegorz Halko zaproponuje prostą choreografię (bez stepu) ,która będzie połączeniem fitnessu i tańca. Na tych zajęciach stracisz z gracją i uśmiechem zbędne kalorie. To jest pierwsza część zajęć, podczas drugiej części będziesz miała okazję popracować nad zgrabną pupą, smukłymi udami i sexy brzuchem. Zajęcia dla wszystkich, TRENING MODELUJĄCY SYLEWTKĘ I ODCHUDZAJĄCY.

POWER PILATES nowe zajęcia – Energiczna wersja zajęć pilates. Trening łączy elementy ćwiczeń Pilates, treningu funkcjonalnego i interwałowego. Ćwiczenia angażujące całe ciało, ze szczególnym uwzględnieniem głębokich mięśni brzucha, pleców i miednicy (odpowiadających za kondycję kręgosłupa). Dzięki podniesieniu intensywności uzyskujemy dodatkowe efekty takie jak: zwiększenie liczby spalanych kalorii, poprawę kondycji, przyspieszenie tempa metabolizmu, redukcja cellulitu. Ta forma zajęć wpływa korzystnie zarówno na nasze ciało fizyczne, jak i na psychiczny relaks, redukcję stresu i poprawę samopoczucia. Jeśli do tej pory uważałaś, że Pilates to za mało – powinieneś sprawdzić, jak działa POWER PILATES.

SEXY PUPA, BRZUCH JAK TARKA - Smukła sylwetka ,płaski brzuch, zmniejszenie tkanki tłuszczowej, redukcja cellulitu, sprężysta i elastyczna skóra, podniesienie i modelowanie pośladków to jest efekt systematycznego uczęszczania na te zajęcia. Jest to trening wzmacniająco- kształtujące dolne partie ciała. Zajęcia składają się z rozgrzewki na stepie ,która trwa ok. 15 minut ,a przez kolejne 40 minut trwa trening właściwy.
TRENING WZMACNIAJĄCY I KSZTAŁTUJĄCY SYLWETKĘ , zajęcia dla wszystkich

BOKWA to trening fitness inny niż wszystkie. Stanowi połączenie żywiołowego tańca w rytm najnowszych hitów z treningiem kardio. Żeby ćwiczyć, nie musisz znać choreografii – kroki opierają się na kształtach liter i cyfr, dzięki czemu są łatwe do zapamiętania. Bokwa poprawia koordynację ruchową, odchudza i daje mnóstwo pozytywnej energii.Nieważne ile masz lat i czy umiesz tańczyć – każdy może ćwiczyć bokwę! Bokwa może być ponadto świetną alternatywą dla zwykłych ćwiczeń kardio. Jeden trening to możliwość spalenia nawet 1200 kcal! Z kolei różnorodne ruchy rąk i tułowia towarzyszące tanecznym krokom pomagają wysmuklić i uelastycznić ciało, a także poprawić koordynację i balans.

JOGA - najstarsza znana forma ćwiczeń fizycznych,zajmująca się ciałem człowieka, jego umysłem i oddechem. Praktyka opiera się na ćwiczeniu asan, czyli pozycji jogicznych, których celem jest uelastycznianie i wzmocnienie ciała oraz kontrola oddechu. Asany zwiększają siłę oraz wydajność mięśni i ścięgien ,dzięki czemu kształtują sylwetkę. Na poziomie fizjologicznym korzystnie wpływają na pracę serca, system krążenia ,układ nerwowy ,hormonalny i oddechowy. Każdy ,niezależnie od wieku ,może czerpać korzyści z jogi: dla ludzi biznesu to możliwość rozładowania stresu, dla młodych utrzymanie sprawności ciała i zharmonizowanie hormonów ,dla osób z bólami kręgosłupa- ulga w dolegliwościach, a dla osób starszych poprawa kondycji ciała.

JOGA KRĘGOSŁUPA W dzisiejszych czasach wiele osób narzeka na ból kręgosłupa. Taki ból nie powinien być lekceważony.. U wielu z nas bóle kręgosłupa spowodowane są zbytnim jego przeciążeniem (m.in .przez siedzący tryb pracy, czasami brak ruchu).  Nie należy go lekceważyć. W jodze kręgosłupa centralną rolę odgrywa właśnie kręgosłup i prawidłowa postawa ciała oraz ustawienie się w pozycji co jest bardzo korzystne przy dolegliwościach kręgosłupa. Odpowiednie ćwiczenia kręgosłupa wpływają pozytywnie na cały nasz organizm. Poprzez aktywność fizyczną układ nerwowy się wzmacnia, układ ruchowy staje się bardziej elastyczny i oczywiście wzmacniają się mięśnie, organy wewnętrzne są lepiej ukrwione a nerwy mocniejsze. Ponadto zdrowy kręgosłup to podstawa dobrego samopoczucia fizycznego jak i psychicznego, więc warto zawczasu zadbać o niego.

TBC (Totalnie Boskie Ciało) zajęcia wszechstronne, rozwijające organizm. Dzięki połączeniu wysiłku aerobowego i ćwiczeń rzeźbiących, ciało nabiera smukłego wyglądu przy jednoczesnym spalaniu tkanki tłuszczowej. Ta forma pomoże Ci ZBIĆ WAGĘ i utrzymać dobry wygląd i formę. Ponadto TBC to przygotowanie do bardziej zaawansowanych treningów.Jest to trening wzmacniający, kondycyjny i ogólnorozwojowy.

CELLULIT KILLER  Jest to specjalna,intensywna forma aerobiku skierowana do przede wszystkim do tych osób, które chciałyby wymodelować dolne partie ciała.Systematyczne ćwiczenia zapewnią zgrabną sylwetkę, jędrne uda i pośladki ,płaski brzuch oraz przyśpieszenie spalania tkanki tłuszczowej. Zajęcia rozpoczyna intensywna rozgrzewka na stepie, druga część zajęć to trening wzmacniający, kondycyjny i ogólnorozwojowy. TRENING ODCHUDZAJĄCY I MODELUJĄCY CAŁE CIAŁO. Zajęcia dla wszystkich, dla początkujących oraz zaawansowanych.

CHEERLEADERS ćwiczenia dedykowane Twojemu dziecku. Zajęcia łączą zabawę i sport. Dzieci uczą się układów składających się z elementów gimnastyki, tańca i akrobacji. W ciągu roku przygotowują są do pokazów.