Jesteś tutaj: Start Witamy na stronie Studio Fitness Step Up

Witamy na stronie Studio Fitness Step Up

Mamy dla Ciebie dwie nispodzianki :
- specjalna oferta karnetowa
- gratisowe 30 minut zajęć o 18.00 w piątki ,zajęcia BOKWA


Zdjęcie użytkownika Step up Fitness Wołomin.


Dzień otwarty będzie pierwszym dniem ,w którym Twój karnet na 12 wejść będzie kosztował nie 130 zł ,a 110, a karnet na 18 wejść tylko 140 zł (promocja będzie trwała od 9 września do 30 września!



FITNESS STEP UP ZAPRASZA NA ZAJĘCIA Z NAJLEPSZYMI INSTUKTORAMI, KTÓRZY CHĘTNIE "DAJĄ WYCISK" A EFEKTY TO ZGRABNA PUPA, TALIA OSY, SMUKŁE NOGI, JĘDRNE CIAŁO I OBOWIĄZKOWO UŚMIECH. ZAPRASZAMY CIEBIE I TWOJE DZIECKO!

 

Parking obok fitnessu otwarty! Zapraszamy do korzystania :)


Honorujemy wszystkie karty BENEFIT, FITPROFIT i OK SYSTEM! 



 

Kochani! Aby pomóc Wam we wspólnym dążeniu do formy opisaliśmy i pogrupowaliśmy zajęcia. Ułatwi Wam to dobór odpowiednich zajęć. Życzymy Wam sukcesów i chętnie odpowiemy na każde pytania. Małgorzata Piłkowska z kadrą :)

OPISY ZAJĘĆ :


POWER PILATES nowe zajęcia – Energiczna wersja zajęć pilates. Trening łączy elementy ćwiczeń Pilates, treningu funkcjonalnego i interwałowego. Ćwiczenia angażujące całe ciało, ze szczególnym uwzględnieniem głębokich mięśni brzucha, pleców i miednicy (odpowiadających za kondycję kręgosłupa). Dzięki podniesieniu intensywności uzyskujemy dodatkowe efekty takie jak: zwiększenie liczby spalanych kalorii, poprawę kondycji, przyspieszenie tempa metabolizmu, redukcja cellulitu. Ta forma zajęć wpływa korzystnie zarówno na nasze ciało fizyczne, jak i na psychiczny relaks, redukcję stresu i poprawę samopoczucia. Jeśli do tej pory uważałaś, że Pilates to za mało – powinieneś sprawdzić, jak działa POWER PILATES.

SEXY PUPA, BRZUCH JAK TARKA - Smukła sylwetka ,płaski brzuch, zmniejszenie tkanki tłuszczowej, redukcja cellulitu, sprężysta i elastyczna skóra, podniesienie i modelowanie pośladków to jest efekt systematycznego uczęszczania na te zajęcia. Jest to trening wzmacniająco- kształtujące dolne partie ciała. Zajęcia składają się z rozgrzewki na stepie ,która trwa ok. 15 minut ,a przez kolejne 40 minut trwa trening właściwy.
TRENING WZMACNIAJĄCY I KSZTAŁTUJĄCY SYLWETKĘ , zajęcia dla wszystkich

ABT (Absolutnie boski trening) nowe zajęcia - to forma aerobiku ,które ma na celu wzmocnić i ujędrnić górne i dolne partie ciala. Systematyczne ćwiczenia zapewnią zgrabną sylwetkę, jędrne uda i pośladki ,płaski brzuch oraz przyśpieszenie spalania tkanki tłuszczowej. Zajęcia rozpoczyna intensywna rozgrzewka na stepie, druga część zajęć to trening wzmacniający, kondycyjny i ogólnorozwojowy. TRENING ODCHUDZAJĄCY I MODELUJĄCY CAŁE CIAŁO.

F.I.T  - trening interwałowy mający na celu zaangażowanie jak największej liczby mięśni w naszym ciele w równomierny sposób. Zajęcia rozpoczynają się rozgrzewką prowadzoną na stepie. Jest to krótka i prosta choreografia oparta na podstawowych krokach. Rozgrzewka jest bardzo intensywna. Po rozgrzaniu mieśni i przyspieszeniu tętna zaczynamy ćwiczenia wzmacniające. Intesywna choreografia na stepie powtarzana jest drugi raz,a po niej druga seria ćwiczeń wzmacniających. Na zajęciach nie zabraknie również ćwiczeń wzmacniających i modelujących mięśnie brzucha. Ćwiczeniom często towarzyszą różne przyrządy (gumy, sztangi, cięzarki, piłki). Takie zestawienie pobudza metabolizm, przyśpiesza spalanie tkanki tłuszczowej oraz rzeźbi mięśnie brzucha.Na tych zajęciach na pewno nie będziesz się nudzić, a każdy kolejny trening będzie dla Ciebie nowym wyzwaniem. Sprawdź swoją siłę, szybkość, wytrzymałość oraz kondycję. Zajęcia skierowane są zarówno dla początkujących jak i dla zaawansowanych. TRENING ODCHUDZAJĄCY ,zajęcia dla wszystkich.

BOKWA to trening fitness inny niż wszystkie. Stanowi połączenie żywiołowego tańca w rytm najnowszych hitów z treningiem kardio. Żeby ćwiczyć, nie musisz znać choreografii – kroki opierają się na kształtach liter i cyfr, dzięki czemu są łatwe do zapamiętania. Bokwa poprawia koordynację ruchową, odchudza i daje mnóstwo pozytywnej energii.Nieważne ile masz lat i czy umiesz tańczyć – każdy może ćwiczyć bokwę! Bokwa może być ponadto świetną alternatywą dla zwykłych ćwiczeń kardio. Jeden trening to możliwość spalenia nawet 1200 kcal! Z kolei różnorodne ruchy rąk i tułowia towarzyszące tanecznym krokom pomagają wysmuklić i uelastycznić ciało, a także poprawić koordynację i balans.

BOKWA basic nowość są to gratisowe zajęcia, trwające 30 minut. Zajęcia mają na celu wprowadzić w taneczny świat bokwy.

JOGA - najstarsza znana forma ćwiczeń fizycznych,zajmująca się ciałem człowieka, jego umysłem i oddechem. Praktyka opiera się na ćwiczeniu asan, czyli pozycji jogicznych, których celem jest uelastycznianie i wzmocnienie ciała oraz kontrola oddechu. Asany zwiększają siłę oraz wydajność mięśni i ścięgien ,dzięki czemu kształtują sylwetkę. Na poziomie fizjologicznym korzystnie wpływają na pracę serca, system krążenia ,układ nerwowy ,hormonalny i oddechowy. Każdy ,niezależnie od wieku ,może czerpać korzyści z jogi: dla ludzi biznesu to możliwość rozładowania stresu, dla młodych utrzymanie sprawności ciała i zharmonizowanie hormonów ,dla osób z bólami kręgosłupa- ulga w dolegliwościach, a dla osób starszych poprawa kondycji ciała.

JOGA KRĘGOSŁUPA W dzisiejszych czasach wiele osób narzeka na ból kręgosłupa. Taki ból nie powinien być lekceważony.. U wielu z nas bóle kręgosłupa spowodowane są zbytnim jego przeciążeniem (m.in .przez siedzący tryb pracy, czasami brak ruchu).  Nie należy go lekceważyć. W jodze kręgosłupa centralną rolę odgrywa właśnie kręgosłup i prawidłowa postawa ciała oraz ustawienie się w pozycji co jest bardzo korzystne przy dolegliwościach kręgosłupa. Odpowiednie ćwiczenia kręgosłupa wpływają pozytywnie na cały nasz organizm. Poprzez aktywność fizyczną układ nerwowy się wzmacnia, układ ruchowy staje się bardziej elastyczny i oczywiście wzmacniają się mięśnie, organy wewnętrzne są lepiej ukrwione a nerwy mocniejsze. Ponadto zdrowy kręgosłup to podstawa dobrego samopoczucia fizycznego jak i psychicznego, więc warto zawczasu zadbać o niego.

TBC (Totalnie Boskie Ciało) nowe zajęcia zajęcia wszechstronne, rozwijające organizm. Dzięki połączeniu wysiłku aerobowego i ćwiczeń rzeźbiących, ciało nabiera smukłego wyglądu przy jednoczesnym spalaniu tkanki tłuszczowej. Ta forma pomoże Ci ZBIĆ WAGĘ i utrzymać dobry wygląd i formę. Ponadto TBC to przygotowanie do bardziej zaawansowanych treningów.

STEP, SHAPE, STRENGHT (step, kształt, siła) nowe zajęcia - Zajęcia o zmiennej intensywności. Pierwsza część zajęć to układ choreograficzne na stepie, trwa dłużej niż w przypadku reszty zajęć. Resztę tworzy wzmacnianie poszczególnych partii mięśniowych. Intensywność treningu dość wysoka, duże spalanie. Zajęcia poprawiające kondycję (step) , wysmuklające całe ciało (shape), wzmacniające mięśnie (strenght)  Zajęcia dla wszystkich tych ,którzy lubią zajęcia na stepie.

CELLULIT KILLER ćwiczenia o zmiennej intensywności ,których celem jest osiągnięcie wysokiej wytrzymałości organizmu. Zajęcia prowadzone na zasadzie interwału, krótka prosta choreografia na zmianę z ćwiczeniami wzmacniającymi. Jest to specjalna forma aerobiku skierowana do przede wszystkim do tych osób, które chciałyby wymodelować dolne partie ciała. Zajęcia dla wszystkich, dla początkujących oraz zaawansowanych.

CHEERLEADERS ćwiczenia dedykowane Twojemu dziecku. Zajęcia łączą zabawę i sport. Dzieci uczą się układów składających się z elementów gimnastyki, tańca i akrobacji. W ciągu roku przygotowują są do pokazów.