Jesteś tutaj: Start Witamy na stronie Studio Fitness Step Up

Witamy na stronie Studio Fitness Step Up


 

Świąteczna Zumba w Step up Fitness Wołomin za darmo! Czwartek 18.12.2014r. godz. 20.10!  
Mile widziane czapki Mikołaja lub inne akcenty świąteczne! 


Wszystkie osoby chętne do zrobienia
analizy składu ciała przed świętami zapraszamy
dnia 20.12 do Step Up od godziny 17.30 - w świątecznej cenie 15 zł  :)


Święta w Step up Fitness Wołomin:
- zapraszam na zajęcia wg grafiku dn. 22,23,29,30 grudnia 
- w styczniu zajęcia ruszają od 07.01.2015

Pozdrawiam, Małgorzata Piłkowska 

Uwaga ! Zapraszamy na nowe zajęcia:
- Hi - low (środa godz. 18.10)
- Big Balls (czwartek godz. 19.10)
- ZUMBĘ (czwratek godz. 20.10)


AKTYWNY ZDROWY SENIOR 
w poniedziałki 
o godzinie 12.00- 13.30 z Grażynką!

Program „Aktywny i Zdrowy Senior
Wielkim bogactwem człowieka jest możliwość swobodnego i bezbolesnego poruszania się w środowisku
Wraz z upływem lat sprawność fizyczna człowieka dojrzałego maleje, zaczynają się pojawiać problemy z funkcjonowaniem narządu ruchu, a przez to z wykonywaniem codziennych czynności. Już nie pochylamy się bez problemów podczas zakładania butów, coraz większą trudność sprawia nam dłuższe stanie, a nawet leżąc bolą krzyże i biodra. Mięsnie tracą swoją siłę i elastyczność, stawy reagują bólem na próby trudniejszych ruchów. Ciało staje w opozycji do naszych fizycznych potrzeb i oczekiwań. Powoli znikają z naszej świadomości takie pojęcia jak: swobodny bieg, taniec, gra w piłkę, a pojawia się lęk i poczucie, że już nie dajemy rady. Stajemy przed koniecznością podjęcia decyzji, czy się poddać i ubrać to w intelektualny slogan typu: „starość nie radość”, czy też zacząć systematycznie ćwiczyć.
Ruch fizyczny jest konieczny do prawidłowego ukrwienia mięśni, pomaga dostarczyć składników organicznych i nieorganicznych wchodzących w skład kości, zapewnia prawidłowe odżywienie powierzchni stawowych. Wiele osób tłumaczy swoją niechęć do ćwiczeń fizycznych wykonywaniem prac domowych, pracami na działce lub w ogrodzie. Często pada stwierdzenie: „ no przecież ja się ruszam… myję naczynia, odkurzam, skopałem działkę, podlewam ogród”. Tego typu ruch jest niewystarczający, ma często jednostronny, ograniczony charakter, wykonywany jest w sposób nawykowy z często nieprawidłowym wykorzystaniem funkcji naszego ciała. Brak ruchu, nadmierne przeciążenia - wadliwa postawa ciała, długotrwałe przebywanie w jednej pozycji, stres, predyspozycje genetyczne, zła dieta - przyczyniają się do powstawania zmian zwyrodnieniowych stawów. Zmiany takie przybierają różne formy: tworzą się osteofity, ubytki w chrząstce stawowej, dyskopatia, czyli szczeliny w pierścieniu włóknistym, wchodzącym w skład dysku i odwodnienia jądra miażdżystego. Zmiany zwyrodnieniowe nie tylko pozbawiają nas swobodnego ruchu, ale też dają liczne wrażenia bólowe.
Ważnym czynnikiem negatywnie wpływającym na działanie mięśni i stawów jest również stres. Napięcie psychiczne podnosi napięcie układu nerwowego, a tym samym wielu elementów wchodzących w skład narządu ruchu, m.in. mięśni, wiązadeł. Stan napięcia psychicznego przekładając się na napięcie w ciele fizycznym wywołuje chroniczne zmęczenie i przyspiesza zmiany zwyrodnieniowe stawów. Mózg człowieka poddany długotrwałemu napięciu traci umiejętność rozróżniania kiedy ciało jest napięte, a kiedy się rozluźnia. Mocne, traumatyczne przeżycia mogą doprowadzić do zmiany krzywizny kręgosłupa, np. tzw. „wdowi garb” po stracie osoby bliskiej. Obserwuje się u ludzi, którzy mają problemy natury lękowej znaczną sztywność obszaru karku, związaną najprawdopodobniej z nadmierną kontrolą. 
W leczeniu schorzeń narządu ruchu bardzo ważna jest autoterapia, czyli samodzielne wykonywanie ćwiczeń fizycznych.
 
 
Rodzaje ćwiczeń  fizycznych  stosowanych w programie „ aktywny i zdrowy senior” :

  • Ćwiczenia aerobowe
  • Ćwiczenia siłowe
  • Ćwiczenia gibkościowe
  • Ćwiczenia koordynacyjne
  • Ćwiczenia równoważne
  • Ćwiczenia rozluźniające
  • Ćwiczenia relaksacyjne
  • Ćwiczenia oddechowe
 
 
Zajęcia odbywają się o godz. 12.00 – 13.30 w poniedziałki i czwartek 
- wymagania  :  Dokumentacja podstawowa:
  • Adres i numer telefonu osoby ćwiczącej
  • Numer telefonu kogoś z rodziny ćwiczącego
  • Wypełniona karta uczestnictwa: ogólne informacje o ćwiczącym

 
 

 

 

FITNESS STEP UP ZAPRASZA NA ZAJĘCIA Z NAJLEPSZYMI INSTUKTORAMI, KTÓRZY CHĘTNIE "DAJĄ WYCISK" A EFEKTY TO ZGRABNA PUPA, TALIA OSY, SMUKŁE NOGI, JĘDRNE CIAŁO OBOWIĄZKOWO UŚMIECH.

Kochani! Aby pomóc Wam we wspólnym dążeniu do formy opisaliśmy i pogrupowaliśmy zajęcia. Ułatwi Wam to dobór odpowiednich zajęć. Życzymy Wam sukcesów i chętnie odpowiemy na każde pytania. Małgorzata Piłkowska z kadrą :)


HI - LOW - to ćwiczenia wytrzymałościowe, poprzedzone prostą choreografią na podłodze. Kroki są urozmaicane stylami tanecznymi, np. latino. Nowe układy i kroki wprowadzane są stopniowo przez instruktora, tak aby układ choreograficzny był przez cały czas trwania ćwiczeń dopasowany do poziomu zaawansowania i umiejętności uczestników.  Ćwiczenia pozwalają szybko spalić tkankę tłuszczową, wzmocnić układ sercowo-naczyniowy, poprawić kondycję i koordynację ruchową.
 
BIG BALLS – zajęcia wytrzymałościowe, modelujące sylwetkę, odchudzające z użyciem dużych piłek. Zajęcia angażują całe ciało, wszystkie mięśnie  ,szczególnie poprawiając Twoją równowagę, oraz koordynację ruchową. Z piłką ,obok piłki  i na piłce  –wiele możliwości ,jeszcze więcej korzyści dla Ciebie! Ćwiczenia zarówno dla początkujących jak i dla zaawansowanych.


CARDIOSHAPE - Trening ogolnorozwojowy, wzmacniający, poprawiający kondycję , łaczący prostą choreografię oraz ćwiczenia cardio . Zajęcia powodują spalanie tkanki tłuszczowej, podniesienie siły mięśniowej, wysmuklenie i ujędrnienie całego ciała. Choreografia podczas zajęć jest formą przerwy, co skutkuje mobilizacje mięsni oraz przygotowanie ich do co raz intensywniejszych ćwiczeń.

JOGA - najstarsza znana forma ćwiczeń fizycznych,zajmująca się ciałem człowieka, jego umysłem i oddechem. Praktyka opiera się na ćwiczeniu asan, czyli pozycji jogicznych, których celem jest uelastycznianie i wzmocnienie ciała oraz kontrola oddechu. Asany zwiększają siłę oraz wydajność mięśni i ścięgien ,dzięki czemu kształtują sylwetkę. Na poziomie fizjologicznym korzystnie wpływają na pracę serca, system krążenia ,układ nerwowy ,hormonalny i oddechowy. Każdy ,niezależnie od wieku ,może czerpać korzyści z jogi: dla ludzi biznesu to możliwość rozładowania stresu, dla młodych utrzymanie sprawności ciała i zharmonizowanie hormonów ,dla osób z bólami kręgosłupa- ulga w dolegliwościach, a dla osób starszych poprawa kondycji ciała.

PUMP - wszechstronny trening bez skomplikowanej choreografii. Na zajęciach pracujemy nad rzeźbą klatki piersiowej (piękny biust), ramion, brzucha ,pośladków, grzbietu, ud. Trening łączy dwa procesy ciała ludzkiego (wydolnościowy i wzmacniający) co powoduje, że nawet po 12 godzinach po zajęciach treningu kontynuowane jest spalanie. Zajęcia spełniają wymagania osób potrzebujących wyzwań i oczekujących widocznych efektów w postaci kształtowania sylwetki oraz wzrostu siły organizmu.

ZUMBA - nowoczesny styl fitness, który łączy taniec z aerobikiem. Kroki taneczne zaczerpnięte zostały z rytmów latynoskich. Zumba to także rodzaj zajęć cardio, na których spala się ogromne ilości kalorii. Połączenie treningu wytrzymałościowego i kształtującego sylwetkę. Zajęcia dla Wszystkich.

STRETCHING (rozciąganie) lekcja skoncentrowana na rozciąganiu wszystkich mięśni, likwiduje przykurcze mięśniowe i poprawia gibkość. Wysmukla mięśnie i tym samym całą sylwetkę.

TBC (Total Body Conditioning) zajęcia wszechstronne, rozwijające organizm. Dzięki połączeniu wysiłku aerobowego i ćwiczeń rzeźbiących, ciało nabiera smukłego wyglądu przy jednoczesnym spalaniu tkanki tłuszczowej. Ta forma pomoże Ci zbić wagę i utrzymać dobry wygląd i formę.

ABT (brzuch, pośladki i uda) - trening wzmacniająco-kształtujący, który wykonujemy przy bardzo rytmicznej muzyce. Jest to specjalna forma aerobiku skierowana do przede wszystkim do tych osób, które chciałyby wymodelować dolne partie ciała. Na zajęciach wykorzystujemy ciężarki, gumy, tubingi, zajączki, piłki oraz stepy. Ćwiczenia wykonuje się w pozycjach niskich.

CELLULIT STOP - trening skoncentrowany jest na spalaniu tkanki tłuszczowej. Ćwiczenia ukierunkowane są na kształtowaniu i wysmuklaniu sylwetki, ujędrniają mięśnie i uelastyczniają skórę. Pomagają w zwalczaniu ''pomarańczowej skórki''.