Jesteś tutaj: Start Witamy na stronie Studio Fitness Step Up

Witamy na stronie Studio Fitness Step Up

FITNESS STEP UP ZAPRASZA NA ZAJĘCIA Z NAJLEPSZYMI INSTUKTORAMI, KTÓRZY CHĘTNIE "DAJĄ WYCISK" A EFEKTY TO ZGRABNA PUPA, TALIA OSY, SMUKŁE NOGI, JĘDRNE CIAŁO I OBOWIĄZKOWO UŚMIECH.



Honorujemy wszystkie karty BENEFIT, FITPROFIT i OK SYSTEM! Zapraszamy Was na  Bokwę, ćwiczenia wzmacniające: Sexy Pupa & Płaski brzuch, Energy Pump, Stop Cellulit, Talia osy, Cardioshape, TBC, Piłki, Step and Shape oraz Jogę i Jogę kręgosłupa,
 a Twoje dziecko zapraszamy na zajęcia Cheerleaders! :)


 

  Parking obok fitnessu już otwarty! Zapraszamy do korzystania :)

Kochani! Aby pomóc Wam we wspólnym dążeniu do formy opisaliśmy i pogrupowaliśmy zajęcia. Ułatwi Wam to dobór odpowiednich zajęć. Życzymy Wam sukcesów i chętnie odpowiemy na każde pytania. Małgorzata Piłkowska z kadrą :)


OPISY ZAJĘĆ :

CARDIOSHAPE  - trening interwałowy mający na celu zaangażowanie jak największej liczby mięśni w naszym ciele w równomierny sposób. Zajęcia rozpoczynają się rozgrzewką prowadzoną na stepie. Jest to krótka i prosta choreografia oparta na podstawowych krokach. Rozgrzewka jest bardzo intensywna. Po rozgrzaniu mieśni i przyspieszeniu tętna zaczynamy ćwiczenia wzmacniające. Intesywna choreografia na stepie powtarzana jest drugi raz,a po niej druga seria ćwiczeń wzmacniających. Na zajęciach nie zabraknie również ćwiczeń wzmacniających i modelujących mięśnie brzucha. Ćwiczeniom często towarzyszą różne przyrządy (gumy, sztanki, cięzarki, piłki). Takie zestawienie pobudza metabolizm, przyśpiesza spalanie tkanki tłuszczowej oraz rzeźbi mięśnie brzucha.Na tych zajęciach na pewno nie będziesz się nudzić, a każdy kolejny trening będzie dla Ciebie nowym wyzwaniem. Sprawdź swoją siłę, szybkość, wytrzymałość oraz kondycję. Zajęcia skierowane są zarówno dla początkujących jak i dla zaawansowanych. TRENING ODCHUDZAJĄCY ,zajęcia dla wszystkich

BOKWA to trening fitness inny niż wszystkie. Stanowi połączenie żywiołowego tańca w rytm najnowszych hitów z treningiem kardio. Żeby ćwiczyć, nie musisz znać choreografii – kroki opierają się na kształtach liter i cyfr, dzięki czemu są łatwe do zapamiętania. Bokwa poprawia koordynację ruchową, odchudza i daje mnóstwo pozytywnej energii.Nieważne ile masz lat i czy umiesz tańczyć – każdy może ćwiczyć bokwę! Bokwa może być ponadto świetną alternatywą dla zwykłych ćwiczeń kardio. Jeden trening to możliwość spalenia nawet 1200 kcal! Z kolei różnorodne ruchy rąk i tułowia towarzyszące tanecznym krokom pomagają wysmuklić i uelastycznić ciało, a także poprawić koordynację i balans.

JOGA - najstarsza znana forma ćwiczeń fizycznych,zajmująca się ciałem człowieka, jego umysłem i oddechem. Praktyka opiera się na ćwiczeniu asan, czyli pozycji jogicznych, których celem jest uelastycznianie i wzmocnienie ciała oraz kontrola oddechu. Asany zwiększają siłę oraz wydajność mięśni i ścięgien ,dzięki czemu kształtują sylwetkę. Na poziomie fizjologicznym korzystnie wpływają na pracę serca, system krążenia ,układ nerwowy ,hormonalny i oddechowy. Każdy ,niezależnie od wieku ,może czerpać korzyści z jogi: dla ludzi biznesu to możliwość rozładowania stresu, dla młodych utrzymanie sprawności ciała i zharmonizowanie hormonów ,dla osób z bólami kręgosłupa- ulga w dolegliwościach, a dla osób starszych poprawa kondycji ciała.

ENERGY PUMP - wszechstronny trening bez skomplikowanej choreografii. Na zajęciach pracujemy nad rzeźbą klatki piersiowej (piękny biust), ramion, brzucha ,pośladków, grzbietu, ud. Trening łączy dwa procesy ciała ludzkiego (wydolnościowy i wzmacniający) co powoduje, że nawet po 12 godzinach po zajęciach treningu kontynuowane jest spalanie. Zajęcia spełniają wymagania osób potrzebujących wyzwań i oczekujących widocznych efektów w postaci kształtowania sylwetki oraz wzrostu siły organizmu. Zajęcia wzbogacone o elementy cardio (ćwiczenie wzmacniające ze sztagą + ćwiczenia cardio) i zwiększona ilość ćwiczeń na brzuch,pośladki i uda.

TBC (Total Body Conditioning) zajęcia wszechstronne, rozwijające organizm. Dzięki połączeniu wysiłku aerobowego i ćwiczeń rzeźbiących, ciało nabiera smukłego wyglądu przy jednoczesnym spalaniu tkanki tłuszczowej. Ta forma pomoże Ci ZBIĆ WAGĘ i utrzymać dobry wygląd i formę. Ponadto TBC to przygotowanie do bardziej zaawansowanych treningów.

PIŁKI (co drugi tydzień na zmianę z TBC) – zajęcia na dużych piłkach. Ćwiczenia są skierowanie dla wszystkich ,również dla tych ,którzy narzekają na ból kręgosłupa. Podczas zajęć trenuje się kompleksowo całe ciało przy jednoczesnym wzmacnianiu mięśni ,poprawianiu naszej równowagi i spalaniu tkanki tłuszczonej.

STEP & SHAPE - Zajęcia o zmiennej intensywności. Pierwsza część zajęć to układ choreograficzne na stepie, trwa dłużej niż w przypadku reszty zajęć. Resztę tworzy wzmacnianie poszczególnych partii mięśniowych. Intensywność treningu dość wysoka, duże spalanie. Zajęcia dla wszystkich tych ,którzy lubią zajęcia na stepie.

SEXY PUPA & PŁASKI BRZUCH  Smukła sylwetka ,płaski brzuch, zmniejszenie tkanki tłuszczowej, redukcja cellulitu, sprężysta i elastyczna skóra, podniesienie i modelowanie pośladków to jest efekt systematycznego uczęszczania na te zajęcia. Jest to trening wzmacniająco- kształtujące dolne partie ciała. Zajęcia składają się z rozgrzewki na stepie ,która trwa ok. 15 minut ,a przez kolejne 40 minut trwa trening właściwy.
TRENING WZMACNIAJĄCY I KSZTAŁTUJĄCY SYLWETKĘ , zajęcia dla wszystkich

STOP CELLULIT ćwiczenia o zmiennej intensywności ,których celem jest osiągnięcie wysokiej wytrzymałości organizmu. Zajęcia prowadzone na zasadzie interwału, krótka prosta choreografia na zmianę z ćwiczeniami wzmacniającymi. Jest to specjalna forma aerobiku skierowana do przede wszystkim do tych osób, które chciałyby wymodelować dolne partie ciała. Zajęcia dla wszystkich, dla początkujących oraz zaawansowanych.

TALIA OSY zajęcia ukierunkowane na spalanie tkanki tłuszczowej oraz wzmocnienie mięśni brzucha. Zajęcia składają się z części wstępnej – cardio, która ma na celu podniesienie tętna w celu spalania tkanki tłuszczowej. Natomiast druga część zajęć to intensywne ćwiczenia na mięśnie brzucha wykonywane seriami. Całość zajęć zakończona krótkim stretchingiem.