Jesteś tutaj: Start Witamy na stronie Studio Fitness Step Up

Witamy na stronie Studio Fitness Step Up

Informujemy o zmianie grafiku i o nowych zajęciach na które zapraszamy

od następnego tygodnia.

 - TABATA (środa 18.10 - 19.00) z Wiktorią - trening interwałowy mający na celu zaangażowanie jak największej liczby mięśni w naszym ciele w równomierny sposób. Pierwsza część zajęć polega na przeplataniu treningu o dużej intensywności z treningiem o niskiej intensywności oraz zastosowaniem we właściwych odstępach przerw na odpoczynek. Druga część skupia uwagę na intensywnych ćwiczeniach mięśni brzucha
i wzmacnianiu mięśni grzbietu. Takie zestawienie pobudza metabolizm, przyśpiesza spalanie tkanki tłuszczowej oraz rzeźbi mięśnie brzucha.Na tych zajęciach na pewno nie będziesz się nudzić, a każdy kolejny trening będzie dla Ciebie nowym wyzwaniem. Sprawdź swoją siłę, szybkość, wytrzymałość oraz kondycję. Zajęcia skierowane są zarówno dla początkujących jak i dla zaawansowanych.

 - Zumba (wtorek 20.10 - 21.00) z Ariadną -nowoczesny styl fitness, który łączy taniec z aerobikiem. Kroki taneczne zaczerpnięte zostały z rytmów latynoskich. Zumba to także rodzaj zajęć cardio, na których spala się ogromne ilości kalorii. Połączenie treningu wytrzymałościowego i kształtującego sylwetkę. Zajęcia dla Wszystkich.

 - Bokwa + brzuch, uda, pośladki w sobotę (10.30 - 11.20) z Patrycją.
Bokwa to trening fitness inny niż wszystkie. Stanowi połączenie żywiołowego tańca w rytm najnowszych hitów z treningiem kardio. Żeby ćwiczyć, nie musisz znać choreografii – kroki
opierają się na kształtach liter i cyfr, dzięki czemu są łatwe do zapamiętania. Bokwa poprawia koordynację ruchową, odchudza i daje mnóstwo pozytywnej energii.
Nieważne ile masz lat i czy umiesz tańczyć – każdy może ćwiczyć bokwę! Bokwa może być ponadto świetną alternatywą dla zwykłych ćwiczeń kardio. Jeden trening to możliwość spalenia nawet 1200 kcal! Z kolei różnorodne ruchy rąk i tułowia towarzyszące tanecznym krokom pomagają wysmuklić i uelastycznić ciało, a także poprawić koordynację i balans. Dodatkowo zajęcia urozmaicone będą o ćwiczenia wzmacniające brzuch, uda i pośladki.

 - Dodatkowo informujemy, że już od października ruszają zajęcia pilatesu ze strechingiem z Ewą Boniecką.

 - Jeszcze we wrześniu zajęcia - niespodzianka !


 

Parking obok fitnessu już otwarty!
Zapraszamy do korzystania 
Emotikon smile

 

 

 

FITNESS STEP UP ZAPRASZA NA ZAJĘCIA Z NAJLEPSZYMI INSTUKTORAMI, KTÓRZY CHĘTNIE "DAJĄ WYCISK" A EFEKTY TO ZGRABNA PUPA, TALIA OSY, SMUKŁE NOGI, JĘDRNE CIAŁO OBOWIĄZKOWO UŚMIECH.

 

 

Kochani! Aby pomóc Wam we wspólnym dążeniu do formy opisaliśmy i pogrupowaliśmy zajęcia. Ułatwi Wam to dobór odpowiednich zajęć. Życzymy Wam sukcesów i chętnie odpowiemy na każde pytania. Małgorzata Piłkowska z kadrą :)


 
 


CARDIOSHAPE - Trening ogolnorozwojowy, wzmacniający, poprawiający kondycję , łaczący prostą choreografię oraz ćwiczenia cardio . Zajęcia powodują spalanie tkanki tłuszczowej, podniesienie siły mięśniowej, wysmuklenie i ujędrnienie całego ciała. Choreografia podczas zajęć jest formą przerwy, co skutkuje mobilizacje mięsni oraz przygotowanie ich do co raz intensywniejszych ćwiczeń.

 JOGA - najstarsza znana forma ćwiczeń fizycznych,zajmująca się ciałem człowieka, jego umysłem i oddechem. Praktyka opiera się na ćwiczeniu asan, czyli pozycji jogicznych, których celem jest uelastycznianie i wzmocnienie ciała oraz kontrola oddechu. Asany zwiększają siłę oraz wydajność mięśni i ścięgien ,dzięki czemu kształtują sylwetkę. Na poziomie fizjologicznym korzystnie wpływają na pracę serca, system krążenia ,układ nerwowy ,hormonalny i oddechowy. Każdy ,niezależnie od wieku ,może czerpać korzyści z jogi: dla ludzi biznesu to możliwość rozładowania stresu, dla młodych utrzymanie sprawności ciała i zharmonizowanie hormonów ,dla osób z bólami kręgosłupa- ulga w dolegliwościach, a dla osób starszych poprawa kondycji ciała.

PUMP - wszechstronny trening bez skomplikowanej choreografii. Na zajęciach pracujemy nad rzeźbą klatki piersiowej (piękny biust), ramion, brzucha ,pośladków, grzbietu, ud. Trening łączy dwa procesy ciała ludzkiego (wydolnościowy i wzmacniający) co powoduje, że nawet po 12 godzinach po zajęciach treningu kontynuowane jest spalanie. Zajęcia spełniają wymagania osób potrzebujących wyzwań i oczekujących widocznych efektów w postaci kształtowania sylwetki oraz wzrostu siły organizmu.

ZUMBA - nowoczesny styl fitness, który łączy taniec z aerobikiem. Kroki taneczne zaczerpnięte zostały z rytmów latynoskich. Zumba to także rodzaj zajęć cardio, na których spala się ogromne ilości kalorii. Połączenie treningu wytrzymałościowego i kształtującego sylwetkę. Zajęcia dla Wszystkich.

TBC (Total Body Conditioning) zajęcia wszechstronne, rozwijające organizm. Dzięki połączeniu wysiłku aerobowego i ćwiczeń rzeźbiących, ciało nabiera smukłego wyglądu przy jednoczesnym spalaniu tkanki tłuszczowej. Ta forma pomoże Ci zbić wagę i utrzymać dobry wygląd i formę.

ABT (brzuch, pośladki i uda) - trening wzmacniająco-kształtujący, który wykonujemy przy bardzo rytmicznej muzyce. Jest to specjalna forma aerobiku skierowana do przede wszystkim do tych osób, które chciałyby wymodelować dolne partie ciała. Na zajęciach wykorzystujemy ciężarki, gumy, tubingi, zajączki, piłki oraz stepy. Ćwiczenia wykonuje się w pozycjach niskich.

CELLULIT STOP - trening skoncentrowany jest na spalaniu tkanki tłuszczowej. Ćwiczenia ukierunkowane są na kształtowaniu i wysmuklaniu sylwetki, ujędrniają mięśnie i uelastyczniają skórę. Pomagają w zwalczaniu ''pomarańczowej skórki''.